Probíhá rekonstrukce blogu :-)

Let's do this!!!

2. října 2015 v 20:06 | *Hája* |  Deníček
Hallo, hallo my friend!!!
Opět se vám hlásí Hája a to s novinkou z mého soukromí...
Po mnoha čtení, přemýšlení a hledání a sledování různých výsledků jsem dospěla k nározu, že i já vyzkouším výzvu ''30 days shred'' od Jillian Michaels. Výsledky lidí, co tuto výzvu zkusily, jsou opravdu ohromující, a proto mi to nedalo a vyzkouším to také, jelikož potřebuju pár těch cm shodit.
Za co jsem ráda, že Jill není nějaká hubená krasavice už od narození a prostě si tu postavu jen udržuje, ale že je to člověk, který si tím sám prošel, tím jaké je mít několik kilo navíc, nevědět jak začít, a být jednou nahoře a pak zase dole.
Ano, toto byla a je Jill

Více v CČ ;)



Po vyzkoušení různých cvičení se i jí podařilo zhubnout a na základě svých zkušeností dokázala vytvořit tento program, který vám zabere jen cca 30 minut denně, a tuhle chvíli si snad každý z nás najde :).
Musím se sama přiznat, že mám každý den plno věcí, ale 30 minut si opravdu dokážu najít. Místo toho, abych bezcílně seděla na FB, neměla si s nikým ani co psát a jen čumněla na hlavní stránku a koukala na různé příspěvky, bude určitě lepší zvednout ten můj příšerný zadek a jít si radši zacvičit s Jill. Do tohoto cvičení chci opravdu jít na 100% a konečně se sebou něco dělat....ano musím se přiznat, že to asi jeden den jednou za 14 nebudu zvládat, jelikož se ze školy vracím v 16:30 a to už se opravdu těším až si dám nohy nahoru, ale i přesto to chci zkusit!!!
Toto cvičení by mělo být efektivní jelikož vás Jill opravdu nenechá vydechnout, stále jste v pohybu, nejdříve se rozehřejete a dále pokračujete buď cvicky na zpevnění či kardio. Sice se nezdá, že by to mohlo pomoct, ale mnoha lidem to pomohlo. V tomto cvičení jsou totiž v ''pohybu'' všechny svaly a když se opravdu snažíte, tak se zapotíte....a co sama vím...při cvičení je opravdu dobře, když se podíte. Nejenže se ''pročistíte'', ale také z vás uniká pár kalorii.
Samozřejmě nezhubnete jen díky Jill, musíte do toho zapojit i jídelníček. Z různých rad vím, že idealní je nedržet žádné diety, můžete jíst ''co chcete'' (samozřejmě to nesmí být každodenní chození do Meca nebo KFC, nejíst každý den mastné řízky či extra tučné omáčky), ale základ je ten, že se musíte pokusit jíst 5x denně, malé porce (o 1 či 2 knedlíky či kopečky rýže se opravdu nic nestane-pokud si tedy už teď nedáváte ty 2, to už by jste neměli nic :D), dodržovat pitný režim a když máte na něco chuť, dejte si raději nějaké ovoce a když už to nevydržíte, zkuste si dát do pusy žvýkačku BEZ cukru. Mě osobně opravdu žvýkačky pomáhají, žaženou chuť na sladké a navíc po nich máte i ''lepší'' zuby :).
Bohužel se však musím přiznat, že pitný režim dodržuju těžce a nejím též pravidelně, ale pokouším se o to :D.

No...zpět k tématu. Ještě jsem vám zapomněla říct, že cvičení se skládá ze 3 levlů, přičemž 1 vždy cvičíte každý den po dobu 10-ti dní. Tedy např. já dnes úspěšně (s bolestí) dokončila 1. den s 1. levlem a nyní mi ještě zbývá 9 dní 1. levlu.
Jdu tedy do toho, zkusím Jill a doufám, že mi pomůže :). O svých výsledcích vás určitě budu informovat :).

Záčátek cvičení:
Výška: 160cm
Váha: 72 kg
Boky: 103 cm
Stehna: 63 cm
Pas: 102cm

Podle mě nejsem extra tlustá, ale prostě hold trochu baculátá....po posledním vyšetření u doktora se ale zjistilo, že mám opravdu těžké kosti, takže já můžu klidně mít dokonalou postavu, jiný člověk s touto postavou při mé výšce bude mít třeba 50 kg, ale já budu mít např. 58 (bude tam hold rozdíl). A k tomu mám ještě velkou pánev, takže ''hubené'' boky mít můžu, můžu tam mít vidět už i kost, ale stále budu je mít širší...

No nic, mějte se krásně a držte mi palce :) a na závěr pár inspirujících obrázků kdyby jste měli zájem a i 1. level s Jill ;)
Vaše *Hája* :*



1. level s Jill:

A pár obrázků pro inspiraci :)

 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 *WeirdUfo* *WeirdUfo* | Web | 8. října 2015 v 22:17 | Reagovat

Moc bych ti přála, abys to zvládla, protože z vlastních zkušeností vím, že na začátku jsi plná elánu, ale ten postupně opadá, až zjistíš, že se ti vůbec cvičit nechce. Doufám, že budeš jiná než já a podaaří se ti zhubnout ;-)
Jinak s pitným režimem jsem na tom úplně stejně :D

2 *Hája* *Hája* | 12. prosince 2015 v 15:08 | Reagovat

[1]:Ahoj, sice opožděně, ale díky za podporu :D. Bohužel jsem to nedodělala. Ze začátku mi vše vycházelo, že 29. den ještě odcvičím a pak směr Anglie, ale bohužel jsem to nestihla. 3. level jsem ani nezačala a 2. nedodělala. Každý den sjem cvičit bohužel nezvládala :(. Byla jsem unavená ze školy, vrátila jsem se pozdě a nebo neměla čas. Ze začátku jsem cvičila každý den, ale pak jsem to vzdala a už byl čas odjet do Anglie. Řekla jsem si, tak potom do toho půjdu na plno a skutek utek....a máme tu prosinec...nejhorší, co se týká hubnutí, měsíc v roce a nevím jestli má zrovna teď zase něco začínat :D. Takže opět si dám zřejmě předsevzetí, ale půjdu do toho naplno. Nechám si udělat analýzu těla, nechám si i poradit a chci to půlroku teroru vydržet, chci zhubnout do plavek a hlavně do školního výletu :D.

3 MaikelZ MaikelZ | E-mail | 16. ledna 2017 v 22:41 | Reagovat

I found this page on 15th place in google's search results. You need some search engine optimization. Many webmasters think that seo is dead in 2017, but it is not true. There is sneaky method to reach google's top 5 that not many people know. Simply search for:  pandatsor's tools

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama